torsdag 25. november 2010

Avsporing og avslapping - alltid en god kombinasjon

Nå er jeg blitt så vant til å være stressa om noe skolegreier, at dagen i dag virker veldig rolig. Jeg har egentlig en to-tre ting som burde skrives, men jeg er veldig dårlig til å planlegge, og virker mye bedre under stress. Vi begynte med tre timer Politikk og menneskerettigheter. Der skal vi skrive om en viktig internasjonal aktør (min gruppe: medier), mens vi venter på å gå ut for å bli hørt i de to siste kapitlene vi har arbeidet med. Vet ikke helt om jeg skal klage eller være glad i denne prøvemetoden, for vi er nå på den tredje dagen med disse høringene (eller 8 enkelttimer) og jeg har fremdeles ikke vært. Jeg forberedte meg godt til den første dagen, ganske bra til den etterpå, men i dag gaddet jeg ikke mer, og det viste seg å være et godt trekk, for jeg skal visst først på mandag igjen. Så da satt jeg hele timen og gjorde andre ting (føler jeg har skrevet nok om medier egentlig). Akkurat skulle jeg hatt gym, men det glemte jeg å ta med, så da sitter jeg på biblioteket. Så da sitter jeg og prøver å få meg selv til å skrive på stilen som skal være ferdig 15.00.
Av avsporingsmidler er i dag Facebook og Cracked langt opp, tett fulgt av Twitter (og bloggen selvfølgelig, må vel ærlig innrømme at akkurat for øyeblikket er den faktisk høyest oppe).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar