tirsdag 23. november 2010

Øvelseskjøring

I dag hadde jeg øvelseskjøring (tror jeg er oppe på min 5. dobbelttime nå). Vi var litt trege med å komme i gang (jeg er allerede 18), men kjørte mye hjemme, så det er ikke så tar ikke så lang tid å gå gjennom hver ting med læreren, og jeg har timer hver eller annahver uke. I dag fikk jeg vite at det ikke er så lenge til jeg kan ha glattkjøringskurs, som vil si at jeg bør øve på teorien, siden jeg ikke kan fortsette etter dette uten å ha tatt (og bestått) teoriprøven. Siden det er to år siden jeg åpnet boken forrige gang, blir nok det litt å øve på. Jeg leste mesteparten rett etter det trafikale grunnkurset, men det er jo en stund siden.
I forbindelse med det tenkte jeg å teste meg på nettet, og jeg merket fort at jeg nok burde øve litt (fikk 18 av 45 feil - 7 er lov). Merker at jeg ikke er blitt testet så mye i vikeplikt, for der er jeg veldig dårlig, men i det minste lærte jeg meg endelig hvordan man skal ligge i rundkjøringer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar