onsdag 24. november 2010

Neida...

Da jeg kom til timen fant jeg ut at vi skulle skrive stil. Eller det vil si, vi fikk valget mellom å skrive stil både i dag og torsdag (samme stilen selvfølgelig) og en "muntlig" prøve neste torsdag, eller firetimers stil neste torsdag med faglig innhold. Skjønner ikke helt hvorfor klassen ville ha det første forslaget - nå stemte jeg for dette, men det er fordi jeg ikke skal være der neste torsdag, og det er stress å ta det igjen etterpå.
Så dermed sitter jeg her og prøver å komme på noe å skrive om dødshjelp, har skrevet 250 ord allerede, og kan bruke starb i morgen, men kan være en fordel å ha skrevet enda litt før den tid, siden skrivingen kan gå litt trått, særlig når jeg skal lage avslutning.
Men det at jeg sitter her og skriver i stedet på stilen sier jo sitt - i det minste har jeg sjokolade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar